Tuesday, September 1, 2009

Kesempatan Cuti Merdeka..


Huhu kesempatan bercuti 3 hari memang tidak aku lepaskan. Petang jumaat terus aku bergegas ke untuk pulang kekampung.


Tapi pada hari jumaat tu aku singgah kerumah kakak aku dahulu untuk berbuka di Klang sebelum esok paginya pulang ke Rawang. Hari sabtu pagi aku pergi Wangsa Maju rumah lama untuk mengambil barang-barang yang aku tinggalkan dulu, petangnya aku juz stay at home penatlah katanya.

Hari Ahad aku bawa kakak aku ke Jalan TAR KL untuk shopping baju raya aku dan anak-anak dia. Sempatlah membeli belah satu persalinan raya.
Bawa anak buah bershoping..suka dorang(Azim dan Daus)

Azim dan Kimi. Nak beli baju raya ekk?..

Gigihnya kakak aku ni 'bershoping'.

Banyaknya kuih raya. Melambak-lambak dekat Jalan TAR tu..Pilihje.

Taraa... Baju dan seliparku untuk Syawal nanti.

Petangnya adik beradik aku dari Klang dan rawang datang untuk berbuka puasa secara berjemaah. Banyak menu yang dihidangkan.

Anak-anak buah aku bermain dulu sementara tunggu waktu berbuka..punyalah dorangni bising.


Wah...banyaknya menu...ada laginih.

Hari Isnin masa untuk berehat semula. Tiada aktiviti menarik yang aku lakukan. Selesai Solat tarawikh aku pulang ke Putrajaya, tapi sebelumtu singgah di UPM untuk hantar anak buah aku.

Hari isnin masuk kerja semula..Buhsannnya..Cuti ohhh cuti bila lah lagi...


Haha kerja lagi...bilalah nak cutikan?

No comments: