Sunday, September 6, 2009

2 Hari Di Tg. Malim

Cuti 2 hari lepas aku ke UPSI Tanjung Malim untuk berbuka puasa dengan rakan-rakan lama. Puas dapat berjumpa dan melepaskan rindu pada
kolej KHAR dan UPSI.




Perjalanan Ke Tg. malim.


Hari sabtu aku g ke pasar Tanjung Malim, membeli juadah berbuka puasa bersama muz dan zack. Banyak juada yang dibeli sehingga tak terhabis dibuatnya.





wah kakak yang jual makanan ni tekun dan khusysuk.



Banyaknya gerai yang menjual juadah berbuka puasa.


Hari ahad pagi aku pergi Bitara Siswa UPSI. Ada sekumpulan mahasisiwi Pengajian Malaysia Semester 1 mahu menemurah tokoh mahasiswa katanya. Aku ni tokoh mahasiswake?






Ketika sesi temubual dan sesi bergambar dengan Mahasisiwi Pengajian Malaysia.


Selesai temuramah (2 jam) aku bergegas pulang ke Rawang untuk majlis berbuka puasa dengan rakan-rakan lama sekolah rendah dahulu (SK Kg Sg Buaya, Rawang). Punyalah lama tidak berjumpa. memang seronok dapat berjumpa dengan kalian semua.





Bersama rakan-rakan dimajlis berbuka puasa tersebut. Meriahnya.

No comments: